Ахів статей
01.04.2015 12:05
Я до всього справу маю:
Ґрунт у полі удобряю,
Урожай оберігаю,
Я перу і прибираю,
Я годую й одягаю,
І метал я добуваю,
Я лікую й зберігаю,
Я будую й освітляю,
І у космос я літаю.
А запитання моє —
Відгадайте, хто я є? (Хімія)
Струму добрий...
—————
01.04.2015 11:53
Кросворд до теми : «Хімічний
склад живих...
—————
01.04.2015 09:18
В сучасному світі сайт стає візитною карткою як організації, так і фізичної особи
Дуванов А.А.
Життя і праця висувають щоразу нові й нові вимоги. Щоб їх задовольняти, людина не може зупинитися у своєму розвитку....
—————
31.03.2015 15:30
Різні типи сучасного уроку
СУЧАСНИЙ УРОК. ТИПИ ТА СТРУКТУРА.
Урок – це така організаційна форма навчальної роботи в школі, за якою вчитель у рамках точно встановленого часу з постійним складом учнів однакового віку за сталим розкладом вирішує...
—————
31.03.2015 15:00
Використання сучасних ІКТ-технологій на уроках хімії та біології
Зміст
1. Що ж таке ІКТ?
2. ІКТ в навчально-виховному процесі.
3. Педагогічні програмні засоби.
4. ...
—————
25.03.2015 12:52
МЕТОДИ ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ, ЯКІ Я ВИКОРИСТОВУЮ ПІД ЧАС НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ХІМІЇ ТА В ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ
1. Робота в парах, змінних і постійних.
1.1. «Обмін завданнями», «Передавання тем», «Обговорення проблем».
Організація роботи базується на тому, що один із...
—————
25.03.2015 11:03
ХАРАКТЕРИСТИКА
&nb
—————
25.03.2015 11:01
Картка комплексної оцінки професійної діяльності педагогічного працівника
в міжатестаційний період
1. Прізвище, ім’я та по батькові
Полулях Тетяна Миколаївна
2. Рік народження____________1963______________________________________________
3....
—————
04.02.2015 16:02
Мета: узагальнити знання учнів про хімічні елементи, їх подібність та відмінність; дати уявлення про єдність хімічних елементів; формувати інтерес до предмета та свідоме ставлення до вивчення хімії.
Хід гри
І. Вступне слово ведучих. Ведучий 1.
Як формула, як графік трудовий
В безсмертній...
—————
04.02.2015 15:39
Тема: Комплексна характеристика хімічної промисловості України
Мета: навчальна – формувати уявлення про складну галузеву структуру хімічної промисловості та особливості основних галузей; визначати зв’язки хімічної промисловості з іншими; визначати роль галузі в...
—————