Навіщо вчителю свій персональний авторський сайт? (методичний бюлетень)

01.04.2015 09:18

 

 

 

 

 

  В сучасному світі сайт стає візитною карткою як організації, так і фізичної особи

Дуванов А.А.   

 

 

 

Життя і праця висувають щоразу нові й нові вимоги. Щоб їх задовольняти, людина не може зупинитися у своєму розвитку. Адже все людство протягом своєї тисячолітньої історії ніколи не було задоволене досягнутим.

      Той, кого заспокоїть почуття самовдоволення, хто перестане працювати над самим собою, неминуче почне відставати. Таке самозадоволення завжди нездорове, більше того, воно шкідливе, оскільки потім породжує невдоволення життям взагалі.

    Щоб здійснити свої прагнення і бажання,  необхідно знати дещо більше, ніж те, чого нас навчили в школі, технікумі чи інституті.

Персональний сайт учителя  це інструмент, який дозволить зробити процес інтеграції знань більш ефективним.

Міжнародний досвід розвитку мережі Інтернет показує, що сайт може бути інструментом педагогічної взаємодії, як колективів викладачів, так і окремих вчителів та учнів. Створення сайту відкриває для педагогічної діяльності нове середовище та нові можливості. Сайт стає робочим інструментом вчителя та поступово починає використовуватись в учбовій діяльності, для організації взаємодії педагогів, вчителів, батьків: при дистанційному навчанні, при організації проектної діяльності, для проведення опитувань та телекомунікаційних заходів, при організації всіх учасників навчального процесу.

 

Створення сайту дозволить педагогу:

ü Презентувати с вій педагогічний досвід більшій кількості колег  Отримати навики використання дистанційних форм навчання учнів

ü Отримати навики інтерактивної взаємодії

ü Підвищити рівень ІКТ компетенції

 

Створення сайту вирішує завдання:

  Використання сайту для представлення порт фоліо викладача 

Використання сайту для представлення педагогічній спільності своїх матеріалів, з метою отримати незалежне оцінювання та поради. 

Використання сайту для пошуку методів взаємодії з учнями

  Організація дистанційного навчання учнів

  Організація проектної діяльності на сайті педагога

  Використання сайту для допомоги початківцям

  Використання сайту для обговорення проблем освіти

 

 

 

              Мій персональний сайт

 Точка зору на проблему: 

В руках учителя  накопичується велика кількість дидактичного та методичного матеріалу, що потребує систематизації.

 Необхідність без паперового спілкуванні батьки-вчителі, вчителя-учня.

 Дистанційне навчання та екстернат набирає обертів врозвитку, тому обмін завданнями між учнем та вчителем стрімко переходить в простір ІКТ. 

Свої сторінки мають всі: державні заклади, великі компанії, дрібні підприємці, магазини, бібліотеки, Президент України. Вчителю, як представнику системи ОСВІТИ, просто необхідно мати свій сайт

https://oleksijenko-tetyana.webnode.com.ua/   Адреса сайта Олексієнко Т.А.

https://peredzvin4.webnode.com.ua/  Адреса  сайта Полулях Т.М.

Навіщо тобі власний авторський сайт?

По перше, це цікаво. Тільки розпочни – не зможеш відірватись. 

Розвиток інтересу учнів .

 Методичні надбання поступово набуває електронного вигляду.

В будь-який момент за допомогою ПК ви можете скористатись своїми наробками, без хаотичного пошуку необхідного документу в стосах паперів на робочому столі. 

Збираючи матеріал для сайту, пізнаєш багато цікавого, до того ж, користувачам Інтернету доступна велика база інформації музеїв, бібліотек, виставок тощо.  Сайт, розміщений в Інтернеті прочитає набагато більше людей, ніж статтю в газеті чи журналі.

  За допомогою сайту можна знайти однодумців.

  Віртуальне залучення батьків до вирішення тих чи інших проблем.

 Для отримання необхідної інформації можна розмістити анкету-опитування для користувачів всієї земної кулі.

 

 

 

 

 

                Рекомендовані джерела інформації:

1. «Целевая зона сайта «Учитель», как инструмент для повышения уровня профессионального мастерства, профессиональной компетентности», автор Лежніна Марина Олександрівна

 2. "Учитель создает персональный сайт", стаття Юрія Ээльмаа

3. Селевко Г.К. Педагогічні технології на основі інформаційно- комунікативних засобів.-М.:НІІ шкільних технологій, 2005.

4. Сайков Б.П. Организация информационного пространства образовательного учреждения: практическое руководство. – М.: БИНОМ. Лаборатория знаний, 2005.

 5. Матеріали Інтернету: Дистанційне навчання. Матеріал з Вікіпедії

—————

Назад


Контакт

Полулях Т.М. вчитель хімії Новомихайлівського НВК

с. Новомихайлівка
Чернігівський район
Запорізька область
вул.Шкільна,10


0994334089