Картка комплексної оцінки професійної діяльності педагогічного працівника
в міжатестаційний період
1. Прізвище, ім’я та по батькові
Полулях Тетяна Миколаївна
2. Рік народження____________1963______________________________________________
3. Освіта________________________вища____________________________________________
4. Який навчальний заклад закінчив____МДПІ_____________________________ рік ___1985_____
спеціальність_____________хімія і біологія ___кваліфікація________спеціаліст____________
5. Педагогічний стаж_____26_____ з них за фахом_____26_________ керівної роботи_____19__
6. Результати проходження останньої атестації _____________________________________
17 квітня 2010, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії спеціаліст «вищої категорії» та педагогічному званню «Старший учитель»
7. Нагороди та звання
Нагороджена нагрудним знаком «Відмінник освіти України»
8. Проблемна тема над якою працює педагогічний працівник. Наявність програми саморозвитку:
Моя проблемна тема «Розвиток пізнавальної активності школярів на уроках хімії та в позаурочний час»
Є наявна програма саморозвитку.
9. Поширення власного передового педагогічного досвіду
В арсеналі роботи педагога авторський інформаційно – практичний сайт «Хімляндія. Для тих, хто захоплюється хімією». Брала участь у ІІ районній виставці «Освіта Чернігівського району – 2011».Нагороджена грамотою відділу освіти, молоді та спорту Чернігівської РДА за вагомий внесок у розвиток інноваційного освітнього простору та участь у ІІІ районній виставці «Освіта Чернігівського району – 2012» (наказ від 05.06.2012 № 195).
10. Вміння створити умови для розвитку суб’єктної активності учнів під час НВП
11. Результати педагогічної діяльності
Навчальний рік |
Успішність учнів ( %) |
Якість знань учнів ( %) |
2010-2011 |
100% |
47% |
2011-2012 |
100% |
45% |
2012-2013 |
100% |
50% |
2013-2014 |
100% |
53% |
2014-2015 |
80% |
60% |
12. Підготовка учнів до участі в МАН, олімпіадах, конкурсах, конференціях, конкурсах педагогічної майстерності
Рік |
Назва заходу |
ПІБ учня |
Рейтинг |
2010 |
Обласний етап МАН |
Удовенко Світлана |
ІІ місце |
2010 |
Обласному етап етно-краєзнавчої експедиції «Україно, моя вишивана».
|
Удовенко Світлана |
ІІІ місце |
2011 |
Обласний етап конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» |
Сандуляк Єлизавета |
ІІІ місце |
2011 |
Обласний етап конкурсу робіт юних фотоаматорів «Моя Україно!» |
Кучер Станіслав |
ІІ місце |
2012 |
Обласний етап конкурсу «Юний дослідник». |
Яйлова Римма |
Серед переможців |
2013 |
Районний етап учнівських олімпіад з хімії |
Рекун Дарина |
ІІ місце |
2013 |
Обласний етап МАН |
Рекун Дарина |
ІУ місце |
|
|
|
|
13. Участь в науково-методичній роботі кафедри, творчої групи, проведення майстер класів, консультпункт…)
Форма участі |
2011рік |
2012рік |
2013рік |
2014рік |
2015рік |
|
|
|
|
|
|
Відкриті уроки та заходи на рівні РМО |
|
|
|
Урок хімії у 7 класі «Хімічні властивості кисню. Оксиди» (урок-дослідження) |
Позакласний час «Хімія навколо нас» |
Школа педагогічної майстерності в межах РМО |
|
|
|
|
«Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес». |
Творчі звіти |
|
За проблематикою «Діяльнісно-компетентнісний підхід при викладанні хімії як фактор розвитку інтелекту школяра та пізнавальної активності» |
|
|
«Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес». |
|
|
|
|
|
|
14. Розробка методичних рекомендації, підручників, публікація статей, електронних засобів навчання
ПІБ вчителя |
Назва методичного продукту |
Мета |
Термін |
Полулях Т.М. |
Методичний бюлетень «Інтерактивні методи навчання» |
Поширення досвіду серед педагогів НВК |
Квітень 2013 |
Полулях Т.М. |
Методичний бюлетень «ІКТ в навчально-виховному процесі» |
Поширення досвіду серед педагогів НВК |
Березень 2015 |
Полулях Т.М. |
Методичний бюлетень «Навіщо педагогу потрібен власний авторський сайт?» |
Поширення досвіду серед педагогів НВК |
Квітень 2014 |
Полулях Т.М. |
Методичний бюлетень «Різні типи сучасного уроку» |
Поширення досвіду серед педагогів НВК |
Січень 2015 |
|
|
|
|
15. Участь в конкурсах «Учитель року» та інших фахових конкурсах на рівні області (вказати назву, рік участі,підсумки) В рамках року мережевої взаємодії «Життя online» взяла участь в обласному конкурсі авторських блогів з хімії, який проводився КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» в травні 2013 року.
16. Урок, як показник професійної компетентності педпрацівника (відкриті заняття)
Рік |
Тема уроку (заняття) |
Форма уроку(заняття) |
Оцінка результативності |
2011 |
Урок хімії в 11 класі «Білки. Будова. Властивості» |
Проект |
високий |
2012 |
Інтегрований урок хімії, біології, географії «Оксиди. Властивості. Поширення» |
Інтегрований урок з використанням ІКТ |
високий |
2013 |
Позакласний час «Алхіміки шарлатани – чи великі вчені?» |
Проблемно-дискусійний клуб |
високий |
2014 |
Урок хімії у 7 класі «Хімічні властивості кисню. Оксиди» |
Урок-дослідження |
високий |
2015 |
Позакласний час «Хімія навколо нас» |
Заняття з використанням ІКТ |
високий |
17. Урок як предмет самоаналізу (рівень вміння педпрацівника здійснювати самоаналіз заняття)
Високий
18. Рівень володіння сучасними інноваційними технологіями, формами та методами організації НВП (високий, достатній, низький)
______Знайома з іноваційними технологіями. В роботі використовую елементи технологій та новітні методи, так як саме вони надають можливість варіативного їх використання.
19.Рейтинг вчителя
Колеги |
Учні |
Батьки |
|
|
|
Високий |
Достатній |
Достатній |
20. Рівень підготовки та проведення творчого звіту педпрацівника
Високий
21. Загальний рівень методичної культури педпрацівника
_____________________________________________________________________________
Високий
22. Заохочення педагогічного працівника
Вид |
Підстави |
Дата |
Грамота відділу освіти, молоді та спорту Чернігівської РДА за вагомий внесок у розвиток інноваційного освітнього простору та участь у ІІІ районній виставці «Освіта Чернігівського району – 2012 |
Наказ від 05.06.2012 № 195 |
2012 рік |
|
|
|
Стягнення, які застосовані до педагогічного працівника (за останній поточний рік)
Вид |
Підстави |
Дата |
|
|
|
|
|
|
23. Професійно значущі якості особистості вчителя
1. Високий рівень потягу до самоосвіти, інтерес до педагогічної діяльності, любов до справи і дітей.
2.Високий рівень патріотизму, стала громадянська позиція.
3. Відкритість по відношенню до нового, впевненість у своїх силах в процесі його засвоєння.
4.Оптимізм, творчий підхід до справи, яка дійсно захоплює.
5. Організаторські здібності.
https://peredzvin4.webnode.com.ua/ сайт вчителя хімії Полулях Т.М.
—————