Казка

02.02.2015 14:18

У чарівній країні Хімія є маленьке містечко Таблиця Менделеєва. І колись давно-давно в тому містечку жила чарівна принцеса Оксиген, а по сусідству – принц Гідроген. У Гідрогена був найкращий друг Гелій. І от, гуляючи містом, Гідроген і Гелій розмовляли: – Знаєш, – сказав Гелій, – ми з тобою найпоширеніші хімічні елементи Всесвіту. Ось послухай у тебе 75% атомів, що є у Всесвіті, а в мене 24 %, правильно?

– Так, – відповів Гідроген.

– Але, – продовжував Гелій, – ми дружимо з хімічними елементами, які становлять дуже мало відсотків, отже, ми не є пихаті?

– А хто ж тобі сказав, що ми пихаті?

– На балу один хімічний елемент натякнув на це, але я йому сказав, що це не є правда і ...

– А я так також думаю! – сказала Оксиген, котра також гуляла містом і випадково почула розмову двох друзів.

– Що? Чому? – спитав Гідроген, який вже був давно закоханий в Оксиген.

– Тому, що той рік, ви, Гідрогене, казали, що кохаєте мене, а цього року на всіх балах навіть не звертаєте на мене уваги, а весь час натякаєте, як у вас багато атомів, а зовсім забули, що я на Землі найпоширеніший хімічний елемент!

– О ні, я про вас зовсім не забув, просто мені здалося, що ви мене більше не кохаєте,– заперечив Гідроген.

– Я вас дуже кохаю! – сказала Оксиген.

– Невдовзі Гідроген і Оксиген одружилися, їхнє весілля святкувала вся країна Хімія.

– З того часу Оксиген і Гідроген входять до складу води, вони утворили хімічну формулу H2O.

 

—————

Назад


Контакт

Полулях Т.М. вчитель хімії Новомихайлівського НВК

с. Новомихайлівка
Чернігівський район
Запорізька область
вул.Шкільна,10


0994334089